31 Temmuz 2010 Cumartesi

mantı mantı dedim:)))işte mantı

Dün akşam eve geldim yorgun ve halsiz bir biçimde ama canım mantı istiyordu yaaa,hemn kolları sıvadım.Suyu kaynattım içine bir fiske tuz birkaç damla zeytinyağı damlattım,mantıları attım onlar haşlanırken ben diğer tarafta,soğan,domatez,salatalık üçlüsünden oluşan bol limonlu bir salata yapıverdim,eşimde boş dururmu oda hemencecik sarmısakları doğradı yoğurda karıştırdı.Mantıların haşlanmasına yakın hemen sosa başladım.Ben mantı sosuna sadece yağ ve pulbiber koymam bana biraz yavan geliyor.Peki ben nasıl mı yaparım?2 kaşık kadar domatez salçası,kaşığın ucuyla biber salçası ve pulbiberi zeytinyağında kavururum.Hepsi hazır olduktan sonra önce mantı üzerine yoğurt onları biraz karıştırdıktan sonra sosunu koyarım en son olarakta nane gezdirdimmi tamamdır işte.Fotoğraf makinem annemde olduğu için cep telefonumla çekmek zorunda kaldım çok net olmasa artık idare edersiniz değil mi:))))))


















Akşam parmaklarımız yercesine yedik sonra beni bir uyku bastırdıki sormayın çok az meyve yedim ve ardından malum migren ağrım tuttu,uzun zamandır tutmuyordu.Başımın sol tarafına sanki biri vuruyor,ardından yüzümün soltarafında uyuşma olmaya başladı.Eşim hastaneye götürmek istedi ama ben istemedim.Kaç kere gittim bunun için iğne yapıp gönderiyorlar sonrası için o da sağlık değil.Bir ağrı kesici iç o zaman dedi getirdi içtim resmen bayılmıışım kendimde değilim.Şimdi uyandım kahvaltı yaptık hala ağrı var.24 saati doldurmadan geçmezde haylaz.İşte haftasonu böyle başladı birazdanda yeni taşındık demiştim ya evin kalan son rötuşlarını yapacam,olacak bitecek.


Herkese mutlu haftasonları:)))

6 yorum:

Unknown dedi ki...

Mantı olur da yenmezmi? çok iştah açıcı gözüküyo zaten.Ellerine sağlık :)

Gökkuşağının Rengi dedi ki...

zeliha;sağolasın canım yaaa.afiyet olsun o zaman:))))

Adsız dedi ki...

afıyet olsun :)

Gökkuşağının Rengi dedi ki...

sağol dolunaycığım:))

Sevtap dedi ki...

bende en son Ankarada annemde yedim çok güzeldi canım çekti şimdi dur yarın yapayım bende :)bol sarımsaklı hemde

Gökkuşağının Rengi dedi ki...

yap be karabidikim:)))Ye doya doya:)))