20 Temmuz 2010 Salı

geçti günler su gibi:)))


Artık yazacam dedim,burdayım dedim ama işler benim peşimi bir türlü bırakmıyor.Şimdide oturduğum evden daha iyi, daha serin, şehir merkezine 20 dakika uzakta bir ev buldum tamamen tesadüftü ama dayanamadım, daha 1 yıl bile oturmadığım evden taşındım.Evin sahibiyle de aynı meslekten olunca daha bir anlaştık.Ev çok biçimli doğalgaz komibili,güneş enerjili,portmantosu yüklük dolabı,mutfağı da büyük olunca hemen karar verdik.Eşim sağolsun:))) o olmasaydı ben bu yükün altından hayatta kalkamazdım,evin heryerini yeniden boyadı, tamiratlarını yaptı ve geçtiğimiz haftasonu taşındık.Cıvıl cıvıl bir ev orası şimdi benim için.Daha tam yerleşmiş sayılmasamda epey bir yer rayına oturdu.Yeşleştirmek toplamaktan daha kolaymış meğer:))) üstüne üstlük ben çalıştığım yerde bir gün gündüz bir gün akşam diğer gün boş oluyordum,fakat arkadaşların izne ayrılması sebebiyle biraz bölündük, aynı yerdeyiz ama ben bir ay boyunca 8-17 çalışacam haftasonum boş olacak.İş yönünden daha rahat burası ama insanın alıştığı bir şey vardırya ondan garip geliyor.Şuandada iş yerinden yazıyorum bunları.Artık daha sık yazabilirim.Birazdan arkadaşlarımın yanına gidecem ve ne yesek acaba meselesi başlayacak:))))

Hepinizi çok çok öpüyorum.Allah'a emanet olun.

Hiç yorum yok: