27 Temmuz 2010 Salı

Herkes Tatilde:((((

Sanırım herkes tatilde:((( bu yüzden kimse yazılarımı okumuyor,yorum yazmıyor.Siz benim yerimede eğlenin dostlarım.Malum ben bu sene bir yerlere çıkamicam gibi görünüyor.Belki bir haftasonu birşeyler ayarlayabilirsem 2 günlüğüne Yumurtalık Ayasa gitmeyi düşünüyorum ama bakalım kısmet.Çok bunaldım yaaaaa,bide hergün erkenden işe gelmek çok zor geliyor.
Bu hafta memleketim Adana'daydım.Hemen geçiverdi zaman anneme doyamadan pazar günü geri dönmek zorunda kaldık.Annem en sevdiğim yemeklerden yedirdi bana ne diye sorarsanız tabiki Adana kebap ve içi evde hazırlanıp fırına verilip pişirtilen lahmacun.Annem her zamanki gibi arabanın bagajını doldurdu,elimiz kolumuz dolu zar zor eve çıktık,hatta eşim bir kere daha inmek zorunda kaldı.Sağolsun canım annem yaaa bişey alırken hep bizi düşünerek alır.Şimdilik benden bu kadar.Öptüm hepinizi:))))

12 yorum:

Unknown dedi ki...

Merhabalar,
Anneler hep aynı sanırım,kalplerinin yarısı da bizde,Allah onlara uzun ömürler versin:)

Gökkuşağının Rengi dedi ki...

merhaba özgürcüğüm evet aynen öyke canım.Amin canım amin,sağlıkla mutlulukla nice seneler.

Gökkuşağının Rengi dedi ki...

özgürcüğüm bende ziyareti iade edeyim dedim ama bloguna giremedim bir türlü.sadece resim çıkıyor başka bişşey yok.

Adsız dedi ki...

ANNE GIBISI YOK DIMI.INSALLAH ISTEDIGIN TATILI YAPARSIN CANIM.

Gökkuşağının Rengi dedi ki...

vallaha öyle.İnşallah canım yaaa bir gün bile denizde olsam şöyle kumların üzerine havlumu serip uzansam o bile yeter valla. tatile hasret kaldık:((

YeMeK vAkTi dedi ki...

:) ben tatilde değilim teyyyy eylüle malesef off offf

Düşlerimin Gerçeği dedi ki...

Tatil mi o da neymiş? :)

Gökkuşağının Rengi dedi ki...

aylinciğim;demek sende tatilde değilsin sevinsemmi üzülsemmi bilemiyorum:))))kızma ama haaa:)))

Gökkuşağının Rengi dedi ki...

düşlerimin gerçeği;sen hazır bu kelimenin anlamını bilmiyorken en iyisi böyle devam bilmemen daha iyi:))))

Unknown dedi ki...

Selam ,
tekrar beklerim,o gün bir problem vardı sanırım,
Çünkü normalde çok rahat giriliyor:)
WWW.hayatinrenkleri-ozgur.blogspot.com

Gökkuşağının Rengi dedi ki...

tamam özgürcüğüm tekrar deniyorum.sağolasın:)))

Gökkuşağının Rengi dedi ki...

özgür denedimde sayfanda sadece bir bayan resmi çıkıyor alt kısımlara felan inilemiyor.kaydettim ben kendi sayfama ama yazılarına bakamadım.