30 Temmuz 2010 Cuma

ve sonunda cuma günü:)))

Ve hafta bitti benim için,yarın öğlene kadar uyumak istiyorum ama sıcaklardan bakalım uyuyabilecekmiyim.2 haftadır erken kalkmaktan o kadar uykusuzumki,akşamları tv de çok güzel filmler oynuyor benim uykum gelince eşimde canım benim izleyemiyor,oturma odasında izle diyorum ama onunda içi el vermiyor.Benle beraber uyuyor canım aşkım,benle beraber kalkıyor beni yolcu ediyor evin-arabanın eksik kalan işlerine bakıyor.Becerikli kocacım benim.Bende akşam ona mantı yapacam ama sanmayın kendim yaptım hazır aldım ne yalan söyleyim,süperfreshin kayseri mantısı çok hoşumuza gidiyor,inanın evde uğraştığınıza değmiyor.Yapayım resmini çekip buraya da eklerim:))))
Bu çalışma sistemi bizim için hem iyi hem kötü oldu.haftasonlaı genelde boş oluyoruz ama haftaiçi hergün işe gelmekten doğru dürüst evle ilgilenemiyorum, 2. haftayıda atlattık.Bugünde Maraşta referandum mitingi var.Neyse siyasete girmeyelim:)))
Herkese hayırlı cumalar olsun.

6 yorum:

YeMeK vAkTi dedi ki...

ekle ekle bakalım natıyı nasıl haşlamışsın ellerine sağlık..

iyi haftasonları

Gökkuşağının Rengi dedi ki...

aylin;sağolasın canım eklicem.Sonuçta haşlaması,sarmısaklı yoğurdu ve en önemlisi sosu bana ait değilmi ama:)))))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Yaz aylarında benim de derdim hep uykusuzluktur:)
Sevgilerimle...

Unknown dedi ki...

oooo menüde mantı mı var?
Biz de bayılırızz ailecek ?
İyi haftasonları....

Gökkuşağının Rengi dedi ki...

özlem;ya öyle bişeyki haftasonu tatilsin sıcaktan uyuyamıyosun çok sinir bozucu.yatakta dön dön dur.öpüldün canım.

Gökkuşağının Rengi dedi ki...

özgürcüğüm,ailecek buyrun gelin yaaaa,hep beraber yeriz ohhhhh:))))sizede iyi haftasonları.