27 Aralık 2010 Pazartesi

LÜTFEN KIZMAYIN

Ne derseniz haklısınız,LÜTFEN KIZMAYIN.Bir geliyorum bir gidiyorum ama hep burdayım hep aklımdasınız buna emin olun.İş koşuşturmacası,hastalıktı felandı filandı derken bir bakıyorum yazmayalı epey olmuş.Hayatımdaki en son gelişme Amway ürünlerini kulananınız varmı bilemiyorum ben kullanıyorum ve üye olmaya karar verdim.Üye oldum ve şuanda bende satış yapıyorum elimden geldiğince çok çok fazla bir karı yok ama eğlenceli oluyor.Hatta iş yerinde beraber çalıştığım bir arkadaşda üyeymiş ama hiç bahsetmemişti bende ortalarda katalog dolandırınca herkese gösterince birdenbire bende satıyorum demeye başladı.Bu nedenle biraz gıcık oluyorum ama lafıda yapıştırıyorum hani:)))İşte şimdilik böyle eğer sizde isterseniz sizide üye yapabilir veya sizede ürün satabilirim:))))Nasıl ama????:)))

7 yorum:

YeMeK vAkTi dedi ki...

:) kötü:)

bumudur yani:) neyse en azından haber verdin kendinden..bekliyoruz seni hala

özii dedi ki...

iyi çalışlamalar dilerim. Amway temizlik ürünlerinden en çok bulaşık deterjanı sürekli elimin altındadır. güzel yani :))

Gökkuşağının Rengi dedi ki...

yemek vakti:)))Evet budur yani dicem ama kızacaksın.ama bunların içinde çok daha fazla ayrıntı var hastalıktı şuydu buydu tamam suçluyum ama:)))
kocaman öptüm canım.

Gökkuşağının Rengi dedi ki...

öziciğim;merhabalar demek sende amway cisin çok mutlu oldum,kalite her zaman önemlidir.Bir gün üye olmak istersen haberim olsun canım.öpüyorum canım.

ANNEMİNELİ dedi ki...

Merhabalar; bekliyoruz,sevgilerrr....

Gökkuşağının Rengi dedi ki...

annemineli,merhaba canım bekleyin beni anacımmm:)))

seolara dedi ki...

Paylaşımlarınız çok başarılı, sitenizi ilgiyle takip ediyorum..
tost makinaları
döner ocakları
çay kazanı fiyatları
makinası
remta mutfak
çay otomatları
remtamutfak.net
döner
çay kazanı fiyatları
elektrikli çay makinesi
elektrikli tost makinası
tüplü ızgara
remta
full hd tek parça izle
720p full izle
cerciko.com